Geachte heer / mevrouw,
Onlangs hebben wij een offerte voor de HouseMate voor u gemaakt en hiervoor goedkeuring aangevraagd.
Wij sturen u deze e-mail om u te informeren dat wij de opdracht hebben ontvangen en verwerkt.
Zodra alle benodigde artikelen bij ons binnen zijn, zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.
Wij vragen u vriendelijk voorafgaand aan de afspraak het volgende te regelen:
- Er moet een smartphone of tablet aanwezig zijn om de HouseMate op te installeren. De fabrikant heeft voorkeur uitgesproken voor toestellen met Android 2.2 of hoger of iOS 8.0 of hoger. Het toestel dient 3G, 4G of wifi te hebben.
- Een Google account aanmaken voor gebruik van de Play Store.
- Indien u ook een vaste telefoon krijgt (GewaTel of RemoSet) vragen wij u alvast een lijst te maken met de telefoonnummers die geprogrammeerd moeten worden.
- Controleer of de bestaande afstandsbedieningen van tv en audio apparatuur die u in de HouseMate wilt laten programmeren wel met Infra Rood werken. Dit kunt u doen door via de camera van uw telefoon naar de lens van de afstandsbediening te kijken. Wanneer u een toets indrukt, dient u op de camera een lampje te zien, vaak ziet u iets knipperen. (Bij een iPhone is dat niet van toepassing, omdat dit meestal niet of slecht zichtbaar is.)
- Een overzicht maken welke knoppen van welke afstandsbedieningen overgenomen moeten worden in de HouseMate. Noteert u bijvoorbeeld voor de tv bediening alle zenders of alleen zappen en het volume.
- Alle te programmeren apparatuur (TV, radio, etc) dient geïnstalleerd en werkend te zijn.
Met vriendelijke groet,
QuoVadis Nederland BV